הכירו את: חן הלר

חן הלר (46), נמצא בזוגיות ואב לשלושה ילדים (בן 13, בת 8 ובן 3), מכונאי רכב והנדסאי מכונות עם התמחות ברכב, ועכשיו גם סופר. ספר הביכורים שלו, נרקיס 232, יצא לאחרונה בהוצאת ספרי ניב וכבר זכה לשבחים רבים. “נקרא בנשימה אחת”, “מעניין ומפתיע” ו”מקורי וסוחף” הם חלק מהסופרלטיבים שהספר קיבל.
הכירו את: חן הלר 1

הספר מספר על ילד שמתבגר בשכונה בעייתית, מהסוג שיש כמעט בכל עיר בארץ. מדובר בנער מאוד אינטליגנטי, מהיר קליטה ותפיסה, אשר ניחן בכישרון ציור מופלא. הוא ממנף את הכישורים הללו למטרת התפתחות אישית ושינוי מהמקום בו הוא נמצא, אבל טעות יהירה שהוא עושה הופכת את הקערה על פיה ומביאה אותו למקום שממנו הוא רצה להתרחק יותר מכל  – הכלא. איך הוא ישרוד בעולם החדש אליו הגיע? איך הוא ימצא את מקומו הבטוח? ואיך יצליח להשתמש בכישורים שלו בכדי לעבור את התקופה הזו? את כל כל זאת תוכלו לקרוא בספר, הכתוב בצורה קלילה שכל אחד יוכל להתחבר אליה.

למה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושא הזה? מה נתן לך השראה לכתיבת הספר? 

“גדלתי בבת-ים, אמנם לא בשכונת פשע אבל בשכונה קשוחה שסביבה שכונות קשוחות עוד יותר”, מספר הלר. הוא מוסיף, שהחיים בשכונה זימנו מפגש עם טיפוסים שונים, לעתים מפוקפקים, וסיטואציות לא פשוטות שהשפיעו רבות עליו ועל חבריו. “תמיד עמדנו מול צומת של בחירה בין ימין לבין שמאל, בין הקל להשגה לבין הקשה להשגה. היה צריך להיות בעל עקרונות מאוד חזקים כדי לעמוד מול האתגרים האלה. בנוסף, נושא האומנות וציורי הגוף (קעקועים) בפרט מאוד מדבר אליי. השילוב של כל אלה יצר בתוך ראשי סיפור שפשוט חיכה להישטף החוצה, למקלדת”. 

הכירו את: חן הלר 2

מה המסר שאתה רוצה להעביר בספר?

“בספר יש הרבה מסרים, אבל המסר המרכזי הוא שתמיד תעשו מהלימון לימונדה. לא יעזור לכם לבכות על מר גורלכם. במקום זאת, קחו את מה שיש לכם כרגע ותעשו עם זה משהו. תכוונו תמיד לאור שבקצה המנהרה ובסוף תראו שזה משתלם”.

מה היו התגובות על הספר? איך הרגשת כשקיבלת את התגובות הראשונות

“התגובה החיובית הראשונה שקיבלתי הייתה מבחור שקרא את טיוטת הספר הראשונית ששלחתי להוצאת “ספרי ניב”. למרות שאני לא אדם שבוכה, כשקראתי  את התגובה זלגו לי דמעות מהעיניים. מאוד ריגש אותי לשמוע, במיוחד מאיש מקצוע, שהכתיבה שלי טובה ואיכותית והסיפור מעניין ומרתק. לא ממש האמנתי שזה נכתב על הספר שלי, מכיוון שלא הייתי תלמיד הכי מצטיין בלשון המעטה ובקושי רב החזיקו אותי בבית הספר.  אחר כך כל מי שעסק במלאכת הפקת הספר נתן משוב מאוד חיובי וכנה על הספר וכל מי שרכש את הספר מאוד נהנה ואמר שהיה קשה להפסיק לקרוא”.

איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב?

“הוצאת ספרי ניב מאוד קלילה ונוחה לעבודה. אני אדם שמאוד אוהב להיות מעורב וכך היה. הם נותנים לכותבים את המושכות בידיים. בנוסף כל התהליך הלך מאוד מהר והצוות תקתק את התהליך”.

לסיום, הלר חולק עם הקוראים ציטוט אחד מהספר שהוא אוהב במיוחד:

“אנחנו תפקידנו להשאיר חותם על אחרים”

“זה משפט שלדעתי כל אדם צריך ליישם. כדאי לכל אחד להתאמץ ולהשאיר איזשהו סממן לעולם, משהו שיעיד שהוא היה כאן בעולם הזה בין תקופה X לתקופת Y”.  

לפרטים נוספים ורכישת הספר של חן הלר נרקיס 232 לחצו כאן

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: זוהר אמיתי

זוהר אמיתי, בסך הכל בת 18.5, לפני גיוס, אך כבר פרסמה את ספרה הראשון, “זה הזמן”. זוהר מעידה על עצמה שהיא אוהבת לשיר, לצפות בהצגות

קרא עוד »

הכירו את: ברק אילון

ד”ר ברק אילון (59), תושב רעננה, עוסק מזה שנים רבות בליווי ואימון אישי בתחומי הניהול והמנהיגות, ומזה עשר שנים פסיכותרפיסט הממוקד במנהלים ובעולם העבודה והקריירה.

קרא עוד »

הכירו את: יואב בוקשטיין

יואב בוקשטיין (37), רווק, בעל תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בתסריטאות, עוסק בחינוך מזה מספר שנים ולדבריו, “נהנה מכל רגע”. בוקשטיין מספר על עצמו שהוא

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?