הכירו את: עינת ואסקס

עינת ואסקס (41) היא מתרגמת ועורכת לשון, בעלת תואר שני בלשון עברית, שאוהבת שפות ונהנית להתעסק בכל הניואנסים של הלשון, לקרוא ולחקור. היא נשואה לחוסה ואמא לשני בנים, גבריאל ועיליי. אחד מבניה הוא בעל צרכים מיוחדים, מה שהביא אותה לכתוב את הספר “ילד מיוחד אף פעם לא לבד”.

הכירו את: עינת ואסקס 1
“הספר מספר את סיפורו של רוני, ילד בעל צרכים מיוחדים, שאינו מתקבל על ידי בני גילו בגלל המוגבלות שלו. רוני מייחל לחבר שישחק איתו. אמא של רוני חווה את מצוקתו ומייחלת גם היא ליום שיבוא ילד שיכיל ויקבל את בנה. יום אחד קורה נס ולשכונה מגיע ילד חדש בשם אדמוני ומשנה את חייו של רוני”, מספרת עינת. היא מוסיפה: “אני אמא לילד בעל צרכים מיוחדים שאין לו חברים במקום מגורינו. במשך שנים ראיתי איך הוא ניסה להשתלב במשחק או בחברה וילדים תמיד דחו אותו. כאב לי מאוד. החלטתי שאני רוצה להעלות את המודעות לנושא זה. פירטתי בספר את התסכול שלו ואת הכאב שלי. אני מקווה באמת שיגיע היום ובני ימצא את אותו “אדמוני”.

למי הספר מיועד?

“הספר מיועד לילדים בגילאי 11-6 ובמיוחד להורים. הורים הם אלה שיכולים לעצב את דעתם של ילדיהם וללמד אותם לקבל את השונה”.

מה המסר שאת רוצה להעביר בספר?

“כל הילדים שונים. המוגבלות של ילד מסוים אינה הופכת אותו לנחות מילדים אחרים. יש להכיל ולקבל את השונה וללמד את הילדים לפתוח את הלב. הם יכולים לשנות את חייהם של ילדים מיוחדים”.

מה מיוחד בספר הזה? איזו זווית שונה את מציעה?

“הספר מיוחד כי קודם כל זה סיפור אמיתי שנכתב מתוך כאב ודאגה. הספר כתוב בחרוזים וקל לקריאה. לדעתי הספר מעביר את נקודת מבטו של הילד המיוחד, שבדרך כלל קולו לא נשמע”.

מה היו התגובות על הספר?

“כל מי שקרא את הספר בכה. קל מאוד להזדהות עם גיבור הספר ועם אמו. נאמר לי שהספר מקסים, נוגע ללב, שחייבים להפיץ אותו כדי שיימצא בכל ספרייה בבתי הספר והגנים. קיבלתי תמונות מאנשים שילדיהם קוראים בספר ומתקשים להניח אותו. הם חוזרים אליו שוב ושוב”.

הכירו את: עינת ואסקס 2

 

איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב?

 “תהליך ההפקה של הספר עם ספרי ניב היה יוצא מן הכלל. לא ציפיתי שהתהליך יזרום בנקל. יסמין, מנהלת ההפקה שלי מסרה לי מידע לפני כל אחד מהשלבים. אנשי המקצוע איתם עובדים “ניב” מקצועיים מאוד, נעימים ומביני עניין. נהניתי מהתהליך, אחזור אליהם בעתיד ואמליץ על ספרי ניב”.

לסיום, עינת חולקת עם הקוראים ציטוט אשר ממחיש בעיניה את הערך שיש בספר:

“בעולם שלנו ילדים רבים,

כולם שונים וכולם יפים.

כל אחד נולד יחיד ומיוחד

כל אחד רוצה להיות אהוב במיוחד”.

 לפרטים נוספים ורכישת הספר של עינת לחצו כאן 

 

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: דורון טלר

דורון טלר הוא מחברו של הספר ‘ ולריה, ילדה משום מקום’, שיצא לאחרונה לאור בהוצאת ספרי ניב. כרקע, דורון עבד במשך עשרות שנים בתפקידי ניהול

קרא עוד »

הכירו את: ניסים צדיק

ניסים צדיק (57), הוא יועץ ומתווך נדל”ן, איש צבא בעברו, שהשתחרר מצה”ל בשנת 2013. הוא אוהב כדורגל (ואף שיחק בנעוריו בנבחרת הנוער של הפועל באר

קרא עוד »

הכירו את: אתי פלר

אתי פלר היא מורה, מחנכת ומרצה בפנסיה, בוגרת תואר שני בכתיבה יוצרת באוניברסיטת בן גוריון בנגב וגם סופרת ומשוררת, שכבר הוציאה שלושה ספרים. ספרה הראשון,

קרא עוד »

הכירו את: יצחק שויגר

יצחק שויגר (77), נשוי, אב לארבעה ילדים וסבא לעשרה נכדים, הוא עורך דין, אשר עסק במקצוע במשך 50 שנה וכיום  הוא עוסק בתחום בהתנדבות. יצחק

קרא עוד »

הכירו את: עדיאור זיתון

עדיאור זיתון, בת 27, היא ילידת מעלה אדומים אשר מתגוררת בשנים האחרונות בשוויץ. זיתון היא קונדיטורית במקצועה, אשר סיימה את לימודי התואר בקונדיטוריה ואפייה בשוויץ.

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?