הכירו את ליאל צובארי

ליאל צוברי (23), רווקה ואמא במשרה מלאה לשני כלבים, אוהבת לקרוא, לטייל בטבע ובעיקר לכתוב. את אהבתה לכתיבה היא מימשה בספר הביכורים שלה “את אפילו לא יודעת” שראה אור לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. “הספר הוא קובץ של סיפורי אהבה קצרים שחלקם מבוססים על מקרים אמיתיים וחלקם הם פרי דמיוני”, היא מספרת. 

למי הספר מיועד? 

“הספר מיועד לכל מי שאוהב להתרגש מהאהבה, וכן לאנשים שנמצאים במשבר ורוצים, בעזרת הסיפורים, לקבל דרך התמודדות ולהזדהות עם אותם רגשות שכולנו מרגישים”. 

הסופרת ליאל צובארי וספרה "את אפילו לא יודעת”

למה בחרת לכתוב דווקא על הנושא הזה? מה נתן לך השראה לכתיבת הספר? 

“בחרתי לכתוב את הספר מתוך החוויה האישית שלי, ובהמשך הבנתי שבעצם עלילה שלמה יכולה להיות מורכבת ממסע שלם שעברנו. ההשראה שלי באה מספרים מדהימים שקראתי בנושא ועוררו בי חשק להביע גם את עצמי”. 

האם יש מסר שאת רוצה להעביר בספר? משהו שאת רוצה שיישאר עם הקוראים אחרי הקריאה?

“אם יש מסר שלדעתי אני שופכת על הדף הוא שבסופו של דבר כולנו חווינו באיזשהו מקום פגיעה באמון או משבר מסוים. בסופו של דבר, צריך לזכור שאוסף הרגשות האלה, הוא כל מה שבזכותו הפכנו להיות מי שאנחנו היום”. 


מה היו התגובות שקיבלת על הספר? 

“המון אנשים, בעיקר אלו שלא מכירים אותי הופתעו לגלות שבחורה יחסית צעירה הגשימה חלום. באופן כללי, אנשים שקרובים אליי ידעו שזה יקרה אבל הופתעו שהקדמתי את המאוחר.
בין היתר, כתבו על הספר שהוא: “מדהים”, “ספר שממש כיף לקרוא, ספר של החיים האמיתיים, ממש נהנתי לקרוא”,  “נגע בי באשר לכל כך הרבה חוויות וסיטואציות מהחיים, פשוט ואוו. הציף בי רגשות עמוקים, מרתק ומעניין וסוחף אותך לעולם שלם- רזי האהבה על כל גווניה”, “סיפורים קצרים אך מרתקים, חלקם עם סוף לא צפוי, חלקם ממש מרגישים כאילו הם חלק מחייך, חלקם נוטעים בך תקווה” וכן “ספר מושלם! מרגש כל כך ונוגע”. 

הסופרת ליאל צובארי וספרה "את אפילו לא יודעת”

איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב? 

“התהליך של ההוצאה היה מסע מטורף מבחינתי, עולם שלם שבו למדתי איזה שלבים הספר צריך לעבור כדי לצאת בצורה המקצועית והטובה ביותר. באופן כללי זו היתה חוויה בלתי נשכחת עם אנשים מדהימים שתומכים בי עד היום”. 

 

לסיום, ליאל חולקת עם הקוראים ציטוט אחד שהיא אוהבת במיוחד מתוך הספר: 

“הלב שלנו יכול לפעום לפתע ולהיות עצוב ומאושר באותו רגע”. 

תגובות

22 באוקטובר 2023
בגיל כזה, מרשים..

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: שי אפרת

המרואיין שלנו הפעם הוא ד”ר שי אפרת, מחבר הספר “שרדתי כדי לספר”. היי שי, ספר לנו עליך. שמי שי אפרת ואני חבר קיבוץ שמיר בגליל

קרא עוד »

הכירו את: עירית שלג

המרואיינת שלנו הפעם היא עירית שלג, אמא לשלושה ילדים וסבתא לשלושה נכדים אהובים, אשר מתגוררת בתל אביב עם בן זוגה מרטין. עירית היא שחקנית תיאטרון

קרא עוד »

הכירו את: עודד לויצקי

עודד ברוך מרדכי לויצקי (47), נשוי ואבא לארבעה ילדים בגילאי 4.5 – 17.5,  הוא איש אשכולות רב פעלים שרק ההתבוננות ברשימת עיסוקיו בעבר ובהווה תעשה

קרא עוד »

הכירו את: מרים בקר

  המרואיינת שלנו הפעם היא מרים בקר (47). היא נשואה ואמא לשמונה ילדים, מנחת הורים ויועצת זוגית וחינוכית. בשעות הפנאי היא אוהבת לעסוק בבישול, אפייה

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?