הכירו את: נדב נגאוקר

נדב נגאוקר (20), תושב רמלה, הוא הנדסאי אלקטרוניקה אשר בימים אלה משרת בצה”ל ביחידת הניסויים של זרוע היבשה. נגאוקר אוהב אמנות על כל גווניה וטיולים בארץ, והוא מעיד על עצמו שיש לו חיבה מוזרה לחלל. למרות גילו הצעיר ושירותו הצבאי, נגאוקר כבר הספיק לפרסם ספר ראשון. ספרו, 15 קומות, יצא לאחרונה בהוצאת ספרי ניב.

“הספר הוא אוסף של יצירות קצרות, רובן מבוססות על אירועים אמתיים אך חלקן פרי דמיון, כאשר כל אחת מהיצירות נותנת הצצה לרגעים קטנים בחיים שכולנו חווים אותם, כמו אהבה, צחוק, ריגוש, אכזבה וכעס”.


הכירו את: נדב נגאוקר 1

 

למי הספר מיועד?


“הספר מיועד לכל אדם אשר מרגיש שלא מבינים אותו, שאין לו איך לתעל את הרגשות שלו למילים ושרוצה לעבור תהליך תוך כדי קריאה. הספר מתאים במיוחד לנשים וגברים בגילאי 23-14, שכן סביר שהם חוו לאחרונה חלק מהמצבים שמוצגים בספר. בנוסף, הספר מיועד להורים אשר מרגישים שהם לא מבינים את מה שהילדים שלהם חווים ורוצים להבין אותם יותר טוב”. 

למה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושא הזה? מה נתן לך השראה לכתיבת הספר?

“ההחלטה לכתוב את הספר לא באה ברגע אחד. למעשה, כתבתי יצירות שונות על סמך חוויות שחוויתי, והחלטתי לכתוב על הנושאים האלה מכיוון שראיתי שהרבה אנשים סביבי חווים דברים דומים אך פשוט לא ידעו להביע זאת. רציתי לכתוב בסגנון כמה שיותר אישי מכיוון שכך אפשר להזדהות הרבה יותר.

ההחלטה לאגד את הכל לספר אחד הגיעה בעקבות תמיכה של הסובבים אותי ושל אנשים שאהבו את היצירות שכתבתי”.

מהו המסר שאתה רוצה להעביר בספר?

יש שני מסרים שאני רוצה להעביר דרך הספר. המסר הראשון הוא שהקורא לא לבד בתחושות שהוא חווה. יש הרבה אנשים שחווים רגשות דומים וכך הקורא מרגיש שהוא יכול לשתף במה שהוא חווה בלי לחשוש משיפוטיות. בסך הכל, כולנו באותה סירה. המסר השני הוא שהוצאת ספר זה משהו שכל אחד יכול לעשות, בדרך בה הוא מוצא לנכון לעשות זאת. לא חייבים לכתוב במשלב לשוני מאוד גבוה או לכתוב על נושאים שברומו של עולם, אפשר גם לכתוב על רגעים קטנים, בשפה יומיומית. הכל תלוי ברצון של הכותב”. 

מה היו התגובות שקיבלת על הספר? איך הרגשת כשקיבלת את התגובות הראשונות?  

“התגובות על הספר מאוד חמות. אני מקבל תגובות מאנשים שכל אחד מהם בגיל אחר ובשלב אחר בחיים, וכולם אמרו שהם התחברו ישר למילים והרגישו שהם כתבו בעצמם את הספר כי אלו תהליכים שהם חווים בעצמם. בין היתר קיבלתי תגובות מהורים לילדים שכתבו שהם מבינים את ילדיהם טיפה יותר עכשיו, מנערות שכתבו שהן לא הצליחו להפסיק לקרוא ומהרבה אחרים שכתבו שזה מעודד גם אותם לצאת לאור. אחרי התגובות הראשונות פשוט חייכתי שבוע, לא האמנתי שפרויקט כזה אישי יכול לגעת בכל כך הרבה אנשים וזה רק דירבן אותי להמשיך ליצור ולשתף בחוויות שלי”. 

הכירו את: נדב נגאוקר 2

 איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב?

“תהליך ההפקה עם ספרי ניב היה מאוד נעים ובטוח. הרגשתי שתמיד יש מי שיעזור לי ויפעל לטובתי ולטובת הפרויקט. כל מי שנרתם לפרויקט מוכשר בצורה יוצאת דופן, בלי יוצא מן הכלל”.



לסיום, נגאוקר חולק עם הקוראים ציטוט מהספר שהוא אוהב במיוחד:


“אחרי ארבע כוסות שאלו אותי אם אני אוהב אותך ונעצרתי במקום, הרגשתי כל טיפת אלכוהול מתפיידת מגופי, איך אני נדרך אל מול השאלה הנבזית, אזרתי כל טיפת אומץ בגופי ובמבט הכי נחוש עניתי שלא.

כי גם כשאני שיכור, אני שקרן מעולה”.

 

לפרטים נוספים ורכישת הספר של נדב נגואקר “15 קומות” לחצו כאן

 

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: אסתר שוייפר

המרואיינת שלנו הפעם היא אסתר שוייפר, מחברת הספר “ואהבת…” שראה אור לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. שוייפר מעידה על עצמה שהיא מאוד מאוד אוהבת לקרוא ולכתוב,

קרא עוד »

הכירו את: לילך גוסלר

לילך גוסלר (43) , בעלת תואר.B.A ו- .M.A בפיתוח ארגוני מערכתי מאוניברסיטת חיפה, ומעל הכל, חיה ונושמת אופנה. גוסלר היא מומחית בינלאומית לתורת הסטיילינג ובניית

קרא עוד »

הכירו את: ניסים צדיק

ניסים צדיק (57), הוא יועץ ומתווך נדל”ן, איש צבא בעברו, שהשתחרר מצה”ל בשנת 2013. הוא אוהב כדורגל (ואף שיחק בנעוריו בנבחרת הנוער של הפועל באר

קרא עוד »

הכירו את: שלמה שחר

המרואיין שלנו הפעם הוא שלמה שחר (60), מחבר הספר “נאמן לציבור” שיצא לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. שחר גדל בחולון, למד בישיבה תיכונית בירושלים ובישיבת הסדר

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?