הכירו את: גלית טויטו

גלית טויטו (48), נשואה ואם לשלושה ילדים (שני בנים שהם חיילים בקרבי ובת תיכוניסטית), היא מנהלת מחלקת מכירות בענף הבנייה והמיזוג. גלית מאוד אוהבת לקרוא (“קראתי למעלה מאלף ספרים בחיי”, היא מעידה על עצמה), ועכשיו היא גם סופרת, שספר הביכורים שלה, 24 מדרגות, יצא לאור לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. “הספר הוא סיפור אהבה אופטימי שגורם לקורא להבין ולהאמין שאהבה מרפאה כל מכאוב, נפשי ופיזי כאחד”, היא מספרת. 


למי הספר מיועד? 

 

“הספר מיועד לכל מי שמאמין באהבה, לכל מי שחווה בחייו משבר ולא חשב שאפשר לצאת ממנו חזק ובריא יותר ולכל מי שפצוע נפשית או פיזית ומחפש מזור. הוא מתאים לנשים וגברים כאחד, בכל טווח הגילאים, וגם למכזר הדתי (תאורי הארוטיקה מתוארים בקצרה, מבלי להיכנס לפרטים אינטימיים וארוטיים מדי). 

הכירו את: גלית טויטו 1

למה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושא הזה? מה נתן לך השראה לכתיבת הספר?

“אני אוהבת לאהוב ומאמינה שזה “הדלק” בחיי אדם. בלילה בלילה לפני השינה הייתי מריצה סצנות רומנטיות בראש ובבוקר כותבת אותן”.

 

האם יש מסר שאתה רוצה להעביר בספר? משהו שאתה רוצה שיישאר עם הקוראים אחרי הקריאה?

“בהחלט. המסר הוא שלכל אדם מגיעה הזדמנות שניה בחיים, גם נפש פצועה ומיוסרת מרגשי אשם יכולה להשתקם ולהחלים בזכות האהבה. מסר נוסף הוא כוחה של אישה – הגיבורה, למרות שהיא באה מרקע מוחלש, בוחרת שלא להיכנע לתכתיבי החברה ועושה מעשה אמיץ”. 

 

מה היו התגובות על הספר? איך הרגשת כשקיבלת את התגובות הראשונות? 

 

“התגובות הן החלק הכי מרגש בתהליך. כל מי שקרא את הספר מצא מקום להזדהות איתו ולהרגיש כאילו הוא נכתב בשבילו. האחד מצא תקווה שבנו המסתגר בחדרו עקב טראומה שחווה בצבא אולי עוד ימצא סיבה לצאת אל העולם. השנייה קיבלה כוח לא להיות במקום שלא טוב לה בו ודרשה שינוי. השלישית קראה אותו בנשימה אחת ולא הצליחה להוריד אותו מידיה עד שסיימה אותו. קיבלתי עוד תגובות רבות ומרגשות וכולם מצאו לנכון לכתוב לי שמחכים לקרוא את הספר הבא שלי”. 

 

איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב?


“תחילה הספר עבר עריכה לשונית עם זוהר המקסימה שהפליאה בסבלנותה ובהבנתה את כוונתי ורחשי לבי. לאחר מכן עבדתי עם שני על עימוד הספר, והשלבים הבאים כללו את הכריכה עד להוצאת והגעת העתק שמש לביתי, רגע מרגש לכל הדעות”.

הכירו את: גלית טויטו 2

לסיום, גלית משתפת בציטוט אחד שהיא אוהבת במיוחד מתוך הספר:

“הדלת נפתחה והוא יצא. הדבר הראשון שראיתי היה זוג עיניים כחולות, מבריקות, מבולבלות, שמסתכלות עליי”.  


גלית מסבירה: זה הרגע בו הגיבורים נפגשים לראשונה, תמיד כשאני קוראת אותו אני מתרגשת כאילו אני עצמי חווה את הרגע הזה”. 

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: אסף איל

הסופר שלנו הפעם הוא אסף איל (45), עובד סוציאלי, נשוי (לאהבת הילדות שלו מבית הספר היסודי!) ואב לארבעה ילדים.  הוא עבר לגור בניו יורק בשנת

קרא עוד »

הכירו את: אסתר שוייפר

המרואיינת שלנו הפעם היא אסתר שוייפר, מחברת הספר “ואהבת…” שראה אור לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. שוייפר מעידה על עצמה שהיא מאוד מאוד אוהבת לקרוא ולכתוב,

קרא עוד »

הכירו את רחל נועם

המרואיינת שלנו הפעם היא רחל נועם, מחברת הספר “”מוח שליט על הלב”“. רחל נועם, נשואה, אמא וסבתא, הגעתי ל”גילנו”, בערך הגיל של מדינת ישראל. התחביבים

קרא עוד »

הכירו את: גבריאל חכמון

גבריאל חכמון (49), תושב ניר עקיבא, נשוי ללילך ואבא לדור, קצין בצה”ל, הוא המרואיין שלנו הפעם. חכמון משרת מזה שלושים שנה כלוחם אש בחיל האוויר,

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?