22 ספרים שאתם חייבים לקרוא בשנת 2022


לא משנה מה אתם מבטיחים לעצמכם לשנה החדשה, יש החלטה אחת שלא כדאי לזנוח – לקרוא יותר. קל לעמוד בה וכשקוראים את הספרים הנכונים היא תמיד משמחת, מרגשת ומעצימה.

בדיוק בשביל זה גיבשנו עבורכם רשימה של 22 ספרים שמומלץ לכם במיוחד לקרוא ב-2022 –  רומנים, ספרי בלשות ומתח, ספרי עיון מרתקים ומדריכים להצלחה במגוון תחומים, כולם זכו להצלחה גדולה בשנה החולפת ויהפכו את השנה הנוכחית שלכם לטובה יותר.

 

לסרוג את ברלין – אפרת קנובל

לסרוג את ברלין - אפרת קנובל

הספר, שזכה בפרס שר התרבות והספורט לשנת 2021 בקטגוריית ספרי ביכורים, מספר על מיכל, שחוטפת את סבתה ניצולת השואה וחולת האלצהיימר מבית האבות ויוצאת איתה למסע שורשים מטורלל בברלין, שמפיח חיים לא רק בסבתא אלא גם בנכדה שנפרדת זמנית מחיי השגרה הנוחים בתל אביב.

זה טוב בדיוק כמו שזה נשמע – מרגש, מרתק, נוגע ללב ומצחיק עד דמעות.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

מחסומים – אלון ורבר

מחסומים - אלון ורבר

הספר, הנטוע היטב במציאות הישראלית, מספר על ארצי, רואה חשבון שחי חיים אפרוריים, שאביו, חבר כנסת ותיק ומוערך, מבקש ממנו בקשה שמביאה לחשיפת סוד משפחתי שמטלטל לא רק את הדמויות המעורבות אלא את כל המערכת הפוליטית.

זהו רומן מתח ריאליסטי, מהפנט, מפתיע, כתוב היטב ומעורר מחשבה, שרבים כבר מצפים לעיבוד הקולנועי שלו.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

אספר לך כשניפגש – גיא לייבה

אספר לך כשניפגש - גיא לייבה

אם אתם רוצים ספר אחד שיגרום לכם לבכות, להתרגש, להזדהות ולצחוק עד דמעות, זה הספר בשבילכם. גיא לייבה, הוא כתב במדור הספורט של ידיעות אחרונות ו-ynet והוא גם מתמודד עם שיתוק מוחין.

בספר שנון, נוגע ללב ואופטימי, הוא מספר על חוויותיו מעולם הדייטינג באופן שלא יותיר אף קורא אדיש. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

מארבע יוצאת אחת – סיגל פישביין

22 ספרים שאתם חייבים לקרוא בשנת 2022 1

כשמיכל נעלמת בניו יורק, שלוש חברותיה הטובות מימי הגרעין בנח”ל עוזבות את ישראל ויוצאות לחפש אותה.

מסע החיפוש חושף בפניהן סודות בחייה של מיכל שאיש לא הכיר ומאלץ אותן להתמודד עם הסדקים שנוצרים בקשר שלהן. ספר מותח ונוגע ללב על חברות, התמודדות עם קשיים והקו הדק שבין תקווה לייאוש. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

עד שהגעתי לדור – לילך קופולוביץ

עד שהגעתי לדור - לילך קופולוביץ

כשליהי, אשת חינוך, נוסעת לכנס בבוסטון, היא לא מעלה על דעתה שהיא תפגוש שם יזם הייטק שיביא אותה לשיאים רגשיים שכמותם לא הכירה וייאלץ אותה להתמודד עם שדים מעברה.

ספר מרגש וסוחף שעוסק לא רק באהבה אלא גם בסוגיות חשובות כמו פגיעות מיניות, בריונות בגיל הנעורים וצמיחה אישית.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

חקוק בדם – רות דיווידסון

חקוק בדם - רות דיווידסון

היכרות במועדון בין צעירה איטלקיה לבין זר מסתורי מתפתחת לרומן מסוכן בין יורשים לשתי משפחות הפשע החזקות במרכז איטליה.

הסכסוך המר בין המשפחות מאיים על הרומן שנרקם בין השניים, בעלילה שנראית כמו הגרסה המודרנית של רומיאו ויוליה.

אני רוצה לקרוא את הספר »


שדות נלוזים – סיון קיש

שדות נלוזים - סיון קיש

שתי נשים שנרצחו על ידי רוצח סדרתי שמפליא לטשטש את עקבותיו, מפקד משטרה צעיר שמנסה לפענח את הרצח למרות שכולם שמים לו רגליים, עובדי ממשל מושחתים וסטודנטית שוודית שמוצאת עצמה מעורבת בעל כורחה בפרשת הרצח  – ספר הביכורים של סיון קיש, שעלילתו מתרחשת ברומא, עשוי מכל החומרים של רומן מתח בלשי משובח עם סוף מפתיע. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

לב מצולק – לילך טביב זדה אוקנין

לב מצולק - לילך טביב זדה אוקנין

מי שאהב את ספרה הקודם של לילך טביב זדה אוקנין, לב כבול, יאהב גם את הרומן הרומנטי הזה, שממשיך לעקוב אחר קורותיה של ליהי בנט, עורכת דין ג’ינג’ית ומבריקה, שגבר מסתורי בשם אנדריי שובר את לבה פעם אחר פעם, בפרשיית אהבה שהולכת ומסתבכת. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

תלחשי לי – אדמונית

תלחשי לי - אדמונית

ספר נוסף לחובבות הרומן הרומנטי, שמספר על עסקה מפוקפקת שנרקמת בין עמליה, צעירה נבונה ואמיצה בת 22, לבין דייויד, גבר קר ומנוכר בן 28. האם הרגשות והיצרים יגברו על האינטרסים של כל אחד מהצדדים?  ספר סוחף ולא צפוי שמיטיב לתאר את נבכי נפשן של הדמויות.
אני רוצה לקרוא את הספר »

 


הבנקאית מנאפולי – זהבה חן-טוריאל

הבנקאית מנאפולי - זהבה חן-טוריאל

ועוד אחד שמתרחש באיטליה: ברכה אברבנאל היא חוקרת אמנות שיוצאת למסע חובק עולם כדי לגלות את שורשיה. היא מגלה שהיא קשורה בקשרים עמוקים לבנבנידה אברבנאל, שהיתה האישה היהודיה החשובה ביותר באיטליה במאה ה-16. רומן היסטורי סוחף, מעשיר וכתוב היטב.
אני רוצה לקרוא את הספר »

 

עצמאות כלכלית זה לא חלום – עמית והגר

עצמאות כלכלית זה לא חלום - עמית והגר

אם פעם חלמנו על בית עם גינה, שני ילדים וכלב, היום החלום הוא עצמאות כלכלית. עמית והגר הצליחו להגשים את החלום, והספר שלהם ילמד גם אתכם איך להפוך את החלום למציאות.

לצד מידע פרקטי הנוגע לניהול המציאות האישית והכלכלית ודרכים להגדלת ההון  ויצירת הכנסות שאינן תלויות בעבודה, הם מלמדים שיטות לשינוי דפוסי חשיבה מגבילים ויצירת תודעת שפע.
אני רוצה לקרוא את הספר »

 

משחקי הנדל”ן – גיל רוזנברג

משחקי הנדל"ן - גיל רוזנברג

אחת הדרכים הפופולריות להגיע לעצמאות כלכלית היא דרך עיסוק בנדל”ן. גיל רוזנברג, איש הייטק שהפך למשקיע ויועץ נדל”ן מבוקש, מעביר את כל הידע שהוא צבר בספר שמעניק כלים וידע, חושף את העקרונות החשובים ביותר ליצירת הזדמנויות בנדל”ן וגם עקרונות מנטליים שיגרמו לכם לחשוב כמו עשירים. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

השקעות נדל”ן בישראל – המדריך המלא – אביהו יונה

השקעות נדל"ן בישראל - המדריך המלא - אביהו יונה

ספר נוסף לנדלניסט המתחיל הוא המדריך המפורט והידידותי למשתמש שכתב אביהו יונה, יועץ ומרצה מוערך בתחום הנדל”ן.

הספר מעניק ידע מעמיק וכלים מעשיים בנושא השקעות בנדל”ן למגורים בישראל, ושם דגש על אחד החששות הגדולים של כל משקיע מתחיל – איך לבצע עסקה שהיא רווחית ובטוחה. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

המתווך – רון לנדסמן

המתווך - רון לנדסמן

ועוד בענייני נדל”ן, והפעם דווקא למתווכים – ספרו של רון לנדסמן, שטוען לכתר אחד מחמשת סוכני הנדל”ן המובילים בארץ, גדוש במידע מעשי, שמלמד צעד אחר צעד איך למכור, לשווק, להשיג לקוחות, לנהל משא ומתן ולסגור עסקאות.
אני רוצה לקרוא את הספר »

 

חוכמת העיר – איך להבין נדל”ן – דר’  חוה ארליך

חוכמת העיר - איך להבין נדל"ן - דר'  חוה ארליך

זווית שונה על תחום הנדל”ן מופיעה בספר הזה, שעשוי לרתק גם את מי שאין לו עניין לקנות או למכור דירה בזמן הקרוב. ד”ר חוה ארליך היא אדריכלית ומתכננת ערים, שמכירה מבפנים את הנעשה בוועדות התכנון. הספר שלה עונה על שאלות כמו איך מקדמים היתרי בניה, האם ניתן להשפיע על עיצוב המרחב הציבורי ואיך ייראו הערים שלנו בעתיד, והוא מתאים לעוסקים בנדל”ן ולכל מי שמתעניין בתכנון עירוני.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 


פתק קטן, פתק גדול – אריאל פינטו

פתק קטן, פתק גדול - אריאל פינטו

איך להגדיר מטרות לחיים ולהגשים אותן? איך להתנהל באופן יעיל? ואיך להביא לגידול של מאות אחוזים במכירות? לאריאל פינטו, שהיה המנהל של מרצדס ישראל, יש שיטה – הוא כותב את המטרות שלו על פתקים. הספר האימוני-ניהולי שלו ייתן לכם כלים מגוונים להצלחה בעסקים ובחיים בכלל. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

לכי תביני גברים– אנה ריאבצב

לכי תביני גברים- אנה ריאבצב

 

רוצה שהאיש שלך ירצה להתאמץ בשבילך? רוצה להיות מושא התשוקות והפנטזיות של הגבר שלך? רוצה שהגבר שלצדך יהיה מאושר ויעשה הכל כדי לגרום לך להיות מאושרת? אנה ריאבצב, מנחת סדנאות זוגיות, כתבה מדריך מעשי מנצח עם כל הכלים לזוגיות פורחת ומלא תשוקה.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

להניע נוער – יניב ויצמן

להניע נוער - יניב ויצמן

רוצים לדבר עם הנוער שסובב אתכם בלי להרגיש פאתטיים? יניב ויצמן, מייסד ומנכ”ל חברת הפרסום והתוכן teenk שמתמחה בשיווק לבני נוער ולצעירים ומייסד ויו”ר ארגון הנוער הגאה איגי, מספק הצצה נדירה לעולמם של בני הנוער, מציג תיאוריות פסיכולוגיות הקשורות להנעת בני נוער ועוזר להישאר מעודכנים בטרנדים, בשפה ובמגמות החברתיות העכשוויות.

אני רוצה לקרוא את הספר »

 


הסוכן – דודו דהן

הסוכן - דודו דהן

דודו דהן היה ילד שאפתן משכונת בקעה שהפך לסוכן שחקני כדורגל בינלאומי, אשר חתום על כמה מהעסקאות הכי מדוברות בכדורגל הישראלי. כל חובב כדורגל יתענג על הספר הזה, בו הוא מספר על המתרחש מאחורי הקלעים בתעשייה וחושף סיפורים פיקנטיים, כמו הדיל שנרקם עם מוריניו במסעדה בלונדון ואיך הכדורגלן שאף אחד לא רצה ניצח את מסי באליפות. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

ללמוד להצליח – ד”ר מאור פריד

ללמוד להצליח - ד"ר מאור פריד
מאור פריד היה נער אלים עם הפרעות קשב וריכוז חריפות. היום הוא אוחז בתואר מסיים הדוקטורט הצעיר ביותר בטכניון וחבר ברשימת הצעירים המבטיחים של ה-Forbes. רוצים לדעת איך הוא עשה את זה? בספר מעורר ההשראה תקבלו כלים מנטליים ומעשיים למצוינות והגשמה אישית. 

אני רוצה לקרוא את הספר »

 

קיסרות אדומה – ניצן דוד פוקס 

קיסרות אדומה - ניצן דוד פוקס 

בעשורים האחרונים סין הפכה ממדינה נחשלת כלכלית לאחת המעצמות המתקדמות בעולם, כלכלית, פוליטית, תרבותית וצבאית. ספרו המרתק של ניצן דוד פוקס, חוקר בתחום הגיאופוליטיקה ומייסד סדרת הפודקאסטים הפופולרית “המשחק הגדול”, יעזור לכם להבין איך זה קרה, למה הכלכלה של סין צומחת כשכל העולם במיתון ומי באמת מושך בחוטים בסין.
אני רוצה לקרוא את הספר »

 

אוטיזם – מסע להבנת הרצף – פרופ’ אסתר דרומי

אוטיזם - מסע להבנת הרצף - פרופ' אסתר דרומי

אחד מכל 78 ילדים בישראל מאובחן על הרצף האוטיסטי, אבל רק מעטים מבינים את המשמעות. כאן נכנס לתמונה הספר המקיף והמצוין של פרופ’ אסתר דרומי, קלינאית תקשורת וחוקרת בתחום הפרעות התקשורת, שעונה על כל השאלות – משאלות תאורטיות כמו מהו הבסיס הביולוגי לאוטיזם, ועד שאלות פרקטיות כמו איך לבחור את הגישה המתאימה לטיפול.  ספר חובה להורים, מטפלים ואנשי חינוך.
אני רוצה לקרוא את הספר »

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את המאמר

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?

מזל טוב!

עשית את הצעד הראשון
לקראת היציאה שלך לאור!

ולבינתיים - ספרי ניב ברשתות החברתיות