ספר: נכס רוחני מניב עם תוחלת חיים אינסופית!

מה אם היו אומרים לכם שתוכלו לבנות נכס מתוך עולמכם הפנימי? ומה אם הייתה ניתנת לכם האפשרות לתרגם את היצירתיות, הרגשות וכישרון הכתיבה שלכם לרווחים? למרות שטרם יצא לנו להכיר, אנחנו משוכנעים כי רק המחשבה על אלו מעוררת בכם התרגשות גדולה. 

 

לצד אלו המשקיעים את כספם בנדל”ן, ישנם אלו המשקיעים ביצירת נכס רוחני משאב יקר לא פחות – זמן. המשותף לשניהם? פוטנציאל הרווח הגדול. ומה בכל זאת מבדיל בין סוגי ההשקעות? נכס רוחני נהנה מהאפשרות לחיות לנצח (ממש כך!) ומפוטנציאל השבחה אינסופי. 

 

כתיבת ספרים – השקעה מושכלת, ראויה ומניבה

אז מדוע הספרים הם נכס ראוי להשקעה? אין עוד דרך טובה יותר להשיב על השאלה הזו, מאשר לצאת אתכם למסע קצרצר במנהרת הזמן. אם תחשבו על זה, הספרים שרדו המון מגמות, טרנדים, המצאות ופיתוחים: החל מהתיאטרון והקולנוע ועד מהפכת האינטרנט שהפכה את כולם מכורים ל”תרבות הכאן ועכשיו”. הספרים יכלו ליפול בקלות אל הבורות שטמנה להם הטכנולוגיה (והיו לא מעט כאלו), אך למרות הכל הם ממשיכים להימכר בכל העולם וסופרים ממשיכים להתפרנס ממילותיהם בכבוד. 

 

אנו מזמינים אתכם לעשות עם עצמכם ניסוי קטן: הציצו לרגע בספרייה הביתית שלכם, שלפו את ספר הוותיק ביותר במדף ובדקו מהי שנת ההוצאה שלו. יתכן ותגלו כי הספר הודפס לפני עשור, עשרים שנים או אפילו חמישים (!) שנים. והנה לכם ההוכחה כי ספרים ממשיכים להתגלגל בעולם – מיד ליד ומדור לדור, מתוכם ממשיכות לפעום מילים… 

 

אז מה אתם בעיקר צריכים בכדי “לבנות” נכס רוחני?

אם יצא לכם להתעניין במקרה באפשרות להשקיע בנדל”ן, אתם לבטח כבר יודעים כי השקעה זו מותנית בסכומי כסף לא מבוטלים. לא יהיה זה מופרך לומר כי השקעת נדל”ן נגישה אך ורק לאנשים אמידים. שלא כמו השקעות אלו, השקעות בנכסים רוחניים נגישות לכל אחד ואחת! במקרה הזה, המשאב הדרוש אינו כסף, אלא בעיקר זמן. מכאן, שתוכלו להתחיל בבניית הנכס הרוחני שלכם כבר עכשיו! הרעיונות, הרגשות, היצירתיות והמילים שלכם הם “אבני הבניין”, באמצעותם תוכלו לבנות נכס רוחני מרגש, עוצמתי, משמעותי ומניב!

 

השקעה בנדל”ן נשענת על התקשרות עם יזמים, קבלנים, חשמלאים, אדריכלים, מעצבי פנים והרשימה עוד ארוכה. והשקעה בנכס רוחני? היא תפגיש אתכם בין היתר עם אנשי המקצוע הבאים:

  • יועץ ספרותי
  • עורך ספרותי
  • עורך לשוני
  • מעצב גרפי 
  • איש פרסום ושיווק ועוד…

 

כבר נאמר לכם כי כל השירותים הנדרשים לטובת הוצאת ספרכם לאור, מסופקים תחת קורת גג אחת ב”ספרי ניב”! 

 

“ישנה דרך להעריך עד כמה הנכס הרוחני שלי יצליח?”

זו שאלה מתבקשת וסופר מעניינת! אנשים המשקיעים בנדל”ן לדוגמא, מקבלים תחזיות המאפשרות להם להעריך את כדאיות ההשקעה (“השכונה עוברת תהליכי התחדשות ופיתוח”, “קצב הבנייה כאן מהיר”, “ישנו צפי לבניית בתי ספר ותחנות אוטובוס…” וכן הלאה). ומה קורה כשזה מגיע אל השקעה בנכסים רוחניים? מניסיוננו, הצלחתו של ספר נשענת על שלושה דברים עיקריים:

  • ספר טוב – אתם מכירים את התחושה הזו כשאתם מסיימים ספר ואומרים לעצמכם: “וואו, הספר הזה היה שווה את הזמן שלי”? ספר טוב – שמשאיר חותם וטעם של עוד, הוא התנאי הבסיסי להצלחת הספר. ומה מגדיר את הספר כ”כספר טוב”? בין היתר עלילה מעניינת המתפתחת בקצב הרמוני, דמויות עגולות שניתן להזדהות איתן, אירועים מפתיעים ולא צפויים, כתיבה קולחת וכן הלאה.
  • עריכה ספרותית ולשונית – הצלחתו של הנכס הרוחני תלויה במידה רבה באיכות העריכות – הספרותית והלשונית. זהו המקום להדגיש כי ספר שלא עובר עריכה לא רק שבהכרח לא יצליח, אלא בהכרח יכשל! העריכה הספרותית למשל נדרשת לטובת חידוד העלילה, עיצוב הדמויות ודיוק “המסלול” שעוברת כל אחת מהן. 
  • פרסום ושיווק – אי אפשר לדבר על הצלחת הספר מבלי לדבר על פרסומו ושיווקו. הצלחת הספר תלויה תלות ישירה בקהל הקוראים, ועל מנת שהקוראים יתעניינו בספר נדרשת השקעה בגיבוש ויישום אסטרטגיית שיווק – באונליין ובאופליין.

 

אז כמה עשוי להניב לכם הנכס הרוחני שלכם – הספר?

הדיבור על נכסים מעלה באופן טבעי גם את נושא הרווחים. תופתעו או שלא, אך כבעלי נכס רוחני תוכלו להרוויח, וגם לא מעט. השקעה בנכס רוחני (כלומר, בכתיבת ספר והוצאות לאור), עשויה לספק לכם רווח כפול:

  • רווח רוחני-רגשי – ביקורות חיוביות על הספר, סקירות שנכתבו ע”י מבקרים מוערכים, המלצות חמות שנכתבו ע”י קוראים, הזמנה למפגשים, הרצאות, חוגי בית, ביסוס קהל קוראים ועוד. 
  • רווח כספי – הכנסות כספיות שמקורן במכירות עותקי הספר, אך לא רק (כבר נרחיב בנושא).

 

למרות שישנה נטייה להמעיט בערכם של הנכסים הרוחניים רק מאחר ואינם מוחשיים, סופרים המוציאים את ספריהם לאור יכולים ליהנות ממספר מקורות הכנסה. לפניכם, מספר דוגמאות:

  • מכירות עותקים – המשוואה פשוטה: ככל שמוכרים יותר עותקים של הספר, כך מרווחים יותר! סופרים היוצאים במסע מימון המונים למשל, מוכרים עשרות ומאות עותקים עוד טרם הספר יצא לאור (!).
  • הרצאות – סופרים רבים יוצאים בהרצאה בנושא הספר. ההכנסה במקרה זה אינה אך ורק ממכירות הכרטיסים להרצאה, אלא גם ממכירות הספרים שלאחריה (“אני מזמין אתכם לרכוש את הספר שלי במחיר מיוחד מיד אחרי ההרצאה…”). 
  • צמיחה עסקית בעקבות הספר – אנשי מקצוע ובעלי עסקים המוציאים ספר כדוגמת יועצי משפחה, יועצי משכנתאות, יועצים רגשיים, רופאים, עורכי דין, אנשי פרסום, דיאטנים ועוד, ממותגים כאוטוריטות ומובילים בתחומם. קוראים שמתחברים לרעיונותיהם יוזמים פעמים רבות פנייה למטרות מפגש מקצועי, וזהו אפיק הכנסה נוסף.

 

אנחנו ב”ספרי ניב” נשמח ללוות אתכם בתהליך בניית-כתיבת הנכס הרוחני שלכם! אל תשכחו לרגע: גם רבי המכר הגדולים ביותר, התחילו במילה אחת…

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את המאמר

מי שקרא את זה התעניין גם ב

תהליך הגהה לספר

תיקוני הגהה לאחר עימוד

מה היא הגהה לאחר עימוד? עריכה, ניקוד, עימוד, תיקון טעויות לשוניות… אז מה היא בעצם הגהה בכלל? בעולם ההוצאה לאור הגהה היא לרוב השלב שמתבצע

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?

מזל טוב!

עשית את הצעד הראשון
לקראת היציאה שלך לאור!

ולבינתיים - ספרי ניב ברשתות החברתיות