הכירו את: אסתר שוייפר

המרואיינת שלנו הפעם היא אסתר שוייפר, מחברת הספר “ואהבת…” שראה אור לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. שוייפר מעידה על עצמה שהיא מאוד מאוד אוהבת לקרוא ולכתוב, מגיל צעיר, שהכתיבה תמיד היתה חלק מחייה, שהיא מאוד אוהבת לעשות ספורט, לטייל בארץ ובעולם (היא מאוד קשורה לטבע), ללמוד כל יום משהו חדש על עצמה ולעזור לכמה שיותר אנשים, בכל הזדמנות. שוייפר גם מספרת ש”יש לי את שני ההורים הכי תומכים ואוהבים בעולם, שתמיד יודעים לחזק, לאהוב ולתמוך ברגעים קשים. הורים שחינכו אותי לאהוב את עצמך לא משנה מה אחרים אומרים, ולאהוב כל אדם שעומד מולך”. לשוייפר יש גם אח גדול ואל קטן, והיא משתפת שהיא ואחיה הקטן מאוד קשורים זה לזה ומשתפים זה את זה בהכל, “כמו תאומים”.

 

ועוד דבר אחד נגלה לכם על שוייפר – היא בסך הכל בת 16. אם אתם שומטים את הלסת עכשיו, תתכוננו לכך שזה יקרה לכם עוד הרבה פעמים במהלך הקריאה. כי שוייפר, למרות גילה הצעיר, חולקת בספרה עצות ותובנות עמוקות שיש אנשים שצריכים לעבור כמה עשורים בשביל להגיע אליהן (ולא כולם מצליחים).

הכירו את: אסתר שוייפר 1

“הספר מדבר קודם כל על אהבה וקבלה עצמית והוא נותן כלים וידע לגבי החיים שלנו: איך לקבל את עצמך, איך לחיות את החיים שעליהם אתה חולם כל יום, ואיך באמת להשיג את המטרות שלך. בספר אני חושפת המון מהרגשות שלי , המון מהאמת שלי , והמון ממה שחוויתי בעצמי. אני חושפת את עצמי בשביל שגם הקוראים ירשו לעצמם להיחשף”.  שוייפר מוסיפה ש”הספר מלמד אותנו להילחם עם השדים שלנו, עם הפחדים שלנו ועם כל מה שעוצר אותנו מלהתקדם עוד צעד בחיים שלנו. הוא מלמד לשחרר את זה ולהתקדם לעבר הצעד הבא, לעבר החלום”. 

למי הספר מיועד?

“הספר מיועד לכל בן אדם שרוצה לעלות עוד שלב בחיים שלו, לכל בן אדם שמרגיש תקוע, לכל אחד שנפל ולא יודע איך לעלות בחזרה. הוא מיועד גם לכל מי שרוצה ללמוד משהו חדש על עצמו ועל החברה, ללמוד איך להגשים חלומות וללמוד איך לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו. כי אנחנו יצירה של הטבע , ואנחנו הכי יפים שיש!”

למה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושאים האלה?

“מכיוון שבכל יום נתקלתי בעוד בן אדם שלא שלם עם עצמו, בעוד בן אדם שמסתכל במראה ושונא את מה שהוא רואה. הנושא הזה לא היה חדש לי, כי גם אני הייתי כזאת. לא הייתי שלמה עם מה שאני רואה, הייתי עושה מה שאחרים חושבים שהוא ״יפה״ ונכון, וכל יום כשהלכתי לישון הייתי בוכה ומורידה את כל המסכות ושונאת את עצמי. ככל שגדלתי הבנתי שאני לא לבד. יש המון אנשים, מילדים קטנים ועד אנשים מבוגרים, שעדיין לא שלמים עם עצמם, יש אנשים שקמים כל בוקר למקום שהם שונאים, יש אנשים ששומרים את החלומות שלהם בגדר חלומות, וזה נושא שמאוד מאוד כאב לי. החלום שלי מאז שאני ילדה קטנה הוא לעזור לכמה שיותר אנשים בעולם, אני יודעת שיש למילים שלי השפעה וכוח שיכולים לשנות המון דעות של אנשים, והחלטתי שאני הולכת להגשים חלום ולכתוב ספר שיעזור לאנשים להגשים את עצמם”.

מה הוביל אותך לכתוב את הספר ולהוציאו לאור?

מה שהוביל אותי ודחף אותי להוציא את הספר זה באמת הרצון העז שאנשים יתחילו להיות מאושרים. בכל פעם שכתבתי עוד מילה, עוד עמוד בספר, ידעתי שאני עושה משהו טוב לעולם. בזמן כתיבת הספר נהגתי לדמיין ילדה קטנה שקוראת את הספר ומתחילה לאהוב את עצמה ועוברת תהליך כמו שאני עברתי. או שדמיינתי בן אדם מבוגר מגשים חלום שהוא אף פעם לא העז להגשים. זה עשה לי טוב, זה סיפק אותי, וזה נתן לי יותר מוטיבציה להילחם על החלום הזה”. 

מהו המסר שאת רוצה להעביר בספר?

“המסר שאני רוצה להעביר בספר הוא שתאהבו, לפני הכל, את עצמכם, שתלמדו לקבל את כל הפגמים שיש בכם, שתאהבו את מה שאתם רואים במראה. שתתחילו להגשים את החלומות שלכם, את כל מה שאתם רוצים אך פוחדים לעשות, שתקפצו על ההזדמנות הזאת שיש לכם. תתחילו לעשות”!

מה מיוחד בספר הזה? איזו זווית שונה את מציעה?

“הדבר העיקרי שמיוחד בספר הוא שילדה בגילי כתבה אותו. כתבתי את הספר בגיל 15-14… לכן כל הספר מציע זווית שונה משאר הספרים שנכתבו על הנושאים האלה. אני הבאתי בספר את כל כולי ואת כל האמת שלי, זה השוני והיופי של הספר בו זמנית”.  

הכירו את: אסתר שוייפר 2

מה היו התגובות שקיבלת על הספר?

“קיבלתי המון תגובות טובות, והמון תגובות של פקפוק. אנשים בהתחלה לא הבינו איך ילדה בת 15 יכולה לכתוב ספר על החיים. אמרתי להם “תקנו ותקראו , אחרי זה אני מוכנה לשמוע כל דעה”. ואחר כך אותם אנשים התקשרו אלי ואמרו לי שאני יודעת יותר דברים ממה שהם ידעו כל החיים שלהם, ומדובר באנשים שהם בערך בגיל של ההורים שלי ויש כאלה גם בני 60+. ידעתי שיהיו תגובות כאלה, זה משהו שציפיתי לו, אבל ההרגשה הזאת שאותם אנשים שלא האמינו בי באו אלי אחרי שהם קראו את הספר עם חיוך על הפנים, גרמה לי להבין  שעשיתי את שלי. בסופו של יום המטרה שלי היא לגעת כמה שיותר בלב וברגשות של הקוראים, ואני יודעת שאני עושה את זה כל פעם מחדש”.

איך היה תהליך ההפקה של הספר עם הוצאת ספרי ניב?

“התהליך היה מדהים, כל הצוות תמיד היה זמין לכל שאלה ובקשה, תמך ועזר. אנשי ההוצאה הם אנשים טובים אחד אחד. ואני כל כך שמחה שבחרתי להוציא את הספר דווקא בספרי ניב”.

 


לסיום, שוייפר משתפת בטיפ אחד מתוך הספר שהיא רוצה לחלוק עם הקוראים:

“המשפט שמלווה אותי כל חיי הוא “לך עם האמת שלך, עד הסוף, נגד כל העולם”. זו העצה שאני רוצה לחלוק אתכם. תמיד תלכו עם האמת שלכם, גם אם תלכו לבד. בסופו של דבר הנאמנות לעצמנו משתלמת יותר מכל דבר בעולם”.

לפרטים נוספים ורכישת הספר של אסתר שוייפר “ואהבת”: לחצו כאן

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: יאיר יעקבי

יאיר יעקבי, תושב ירוחם, נשוי ואבא לשמונה ילדים, הוא איש חינוך בכל רמ”ח איבריו. ב-28 השנים האחרונות יעקבי עוסק בחינוך, מתוכן שתים עשרה שנים כמחנך

קרא עוד »

הכירו את: נטע כהן בלום

המרואיינת שלנו הפעם היא נטע כהן בלום (44), תושבת באר אורה שליד אילת, נשואה ואמא לשלוש בנות, אשר בעקבות הורות מאתגרת במיוחד עשתה הסבה מתחום

קרא עוד »

הכירו את: ניר דורון

ניר דורון (50), תושב גבעת ח”ן, הוא איש אשכולות: הוא הייטקיסט, מרצה, יוטיובר, מתנדב סדרתי ובעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני בארכיאולוגיה ובתרבויות המזרח הקדום.

קרא עוד »

הכירו את: אתי פלר

אתי פלר היא מורה, מחנכת ומרצה בפנסיה, בוגרת תואר שני בכתיבה יוצרת באוניברסיטת בן גוריון בנגב וגם סופרת ומשוררת, שכבר הוציאה שלושה ספרים. ספרה הראשון,

קרא עוד »

הכירו את: אדמונית

המרואיינת שלנו הפעם היא אדמונית, האישה שמאחורי הספר “תלחשי לי”. כפי שניתן להסיק משם העט שלה, היא גינג’ית, והיא גם מאוד קנאית לפרטיותה. היא לא

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?