הכירו את: אבירן בר-און

המרואיין שלנו היום הוא אבירן בר-און (37), תושב רמת גן, נשוי ואב לשלושה ילדים, שותף ומנכ”ל בעסק משפחתי בשם “בר-און סטודיו בע”מ” בענף העיצוב והבנייה, ועכשיו גם סופר. ספרו הראשון, “מלמטה – יומן עסקים”, יצא בהוצאת ספרי ניב, ובימים אלה הוא כותב את ספרו השני.

 

הכירו את: אבירן בר-און 1



הספר “מלמטה – יומן עסקים” מגולל את הדרך העסקית שעשה אבירן במשך כעשור ואת התפתחות העסק המשפחתי והאירועים בו מתועדים בזמן אמת, כמו ביומן אישי. “העלילה היא כרכבת הרים, עולה ויורדת ולא מפסיקה לדהור לכיוון מטרה שהפכה למטרות שהפכו לכישלונות שלא מפסיקים לאיים על עלילת הסיפור כולו. את אותם אירועים מכריעים בחרתי ללקט לתוך דפים ולבסוף לרכזם לספר,” מספר אבירן. הספר עוסק בנושאים שיעסיקו כל יזם ואיש עסקים, ובהם קבלת החלטות, כללי אצבע בעולם העסקים, הסתגלות למציאות משתנה, קשיים מנטליים שהם חלק בלתי נפרד מהדרך ויצירת הצלחה לטווח קצר וארוך, ומעבר לסיפור האישי של אבירן, הוא כולל כלים מעולים לאנשי עסקים וליזמים מתחילים.

 

למי הספר מיועד?

 

“הספר מיועד ליזמים בתחילת דרכם בעולם העסקים. הוא מיועד למי שמחפש חבר למסע המדהים הזה של היזמות. כל הרעיון של הספר היה לנצור את אותם רגעים שכל כך הרבה אנשי עסקים מכירים או יכירו ולהעבירם כמיטב יכולתי הישר מתוך התופת. הרגשתי מחויב מהרגע הראשון לחלוק את ניסיוני בדרך שאני עושה, בידיעה שיבוא יום ודרך האפר תהפוך לשביל מרצפות. הרצון הכי גדול שלי זה להוות השראה ולהתוות דרך לבאים אחרי.”

 

למה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושא הזה? מה נתן לך השראה לכתיבת הספר?

 

“אני חושב שהייתי כותב ספר על נושא זה או אחר מתישהו בחיי. תמיד אהבתי לכתוב אך בילדותי לא ידעתי להעריך ולטפח את התחביב/כישרון הזה. בילדותי, כסף תמיד היווה בעיה עבורנו. כשגדלתי, רציתי עסק מצליח ויותר מכל רציתי שעתידי יהיה בידיי, למזלי מצאתי דרך לשלב יומן זיכרונות ותוכניות שלימים הפך לספרי הראשון. זה מאוד סמלי שזה היה נושא הכתיבה הראשון שלי, היציאה מהמעגל שהכרתי בילדותי. כיום אני מבין שהכתיבה על הנושאים הללו היא ייעודי ואני מטפח את הייעוד הזה בפעם הראשונה בחיי.”

 

האם יש מסר שאתה רוצה להעביר בספר? משהו שאתה רוצה שיישאר עם הקוראים אחרי הקריאה?

“לכל אחד יש את הדרך שלו, עם זאת חשוב ללמוד מדרכם של אחרים.”

 

מה היו התגובות על הספר? איך הרגשת כשקיבלת את התגובות הראשונות?

“עד כה קיבלתי תגובות טובות מאוד. לתדהמתי ושמחתי אני מבין מהתגובות שהספר מרתק את קוראיו ושאני מצליח לתרום לקוראים מניסיוני לצרכיהם האישיים. רוב הקוראים שלי סיימו לקרוא את הספר בפחות משבוע ואני נהנה לשמוע שהכתיבה שלי מעניינת אותם. כיף גדול כסופר לקבל תגובות טובות וגם לא טובות. התגובות והביקורות נותנות לי היום כלים לשיפור הכתיבה שלי בספרי הבא.”

 

איך היה תהליך העבודה עם ספרי ניב? 


“התהליך היה ארוך ומורכב אך לשמחתי צלחנו את המשימה שלשמה התכנסנו ואני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית.” 

לסיום, אבירן חולק עם הקוראים ציטוט שהוא אוהב במיוחד מתוך הספר: 

אני כולי תקווה שאתם מחייכים עכשיו ואתם רואים מולכם עולם שלם. ואם בטעות אתם עוד לא מחייכים, אני אילחם על החיוך הזה עד שהוא יגיע! מי שעובד קשה, יודע שקושי זו לא מילה.

קושי זה דבר שצריך להילחם בו באופן יום יומי על מנת להצליח לגבור עליו.”    

תגובות

רות אורן 14 במרץ 2023
אבירן אתה ראוי לכל הערצה, לעצור בשלבים של עשיה בעבודתך האינטנסיבית בעסקים ולהתמסר למילה הכתובה זו הצלחה כפולה👍
עידן 14 במרץ 2023
ספר מעולה, זורם ומרתק. ממליץ בחום.

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

הכירו את: גלית טויטו

גלית טויטו (48), נשואה ואם לשלושה ילדים (שני בנים שהם חיילים בקרבי ובת תיכוניסטית), היא מנהלת מחלקת מכירות בענף הבנייה והמיזוג. גלית מאוד אוהבת לקרוא

קרא עוד »

הכירו את: אתי פלר

אתי פלר היא מורה, מחנכת ומרצה בפנסיה, בוגרת תואר שני בכתיבה יוצרת באוניברסיטת בן גוריון בנגב וגם סופרת ומשוררת, שכבר הוציאה שלושה ספרים. ספרה הראשון,

קרא עוד »
אריאל שרפר

הכירו את: אריאל שרפר

אריאל שרפר (41), הוא עורך ומגיש חדשות ברדיו קול חי, נשוי ליעל ואבא לשמואל, רועי ואלה, מרצה, קואצ’ר ועכשיו גם מחבר הספר “ההפך מאושר”, שמתמצת

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?