האם העסק שלכם יכול להרוויח מספר אוטוריטה מקצועי?

האם תוכלו להרוויח מספר אוטוריטה מקצועי?

הכנו לכם כמה נקודות שיעזרו לכם להבין האם ספר אוטוריטה יעזור לעסק שלכם להגדיל את כמות המכירות ולקפוץ מדרגה.

במציאות החדשה של היום, הסביבה העסקית הפכה לתחרותית יותר מתמיד והמאבק על המקום הראשון הופך לאתגר אמיתי.
נסו לשים לב, מתי לאחרונה נתקלתם בעסק שלא היה לו אתר, או עסק שלא תפעל עמוד פייסבוק נוצץ עם ביקורות מהללות בגוגל ובאינסטגרם? הרי הלקוחות שלכם נחשפים בממוצע ליותר מ-1,000 מסרים שיווקיים מידי יום, ככה יוצא שרק עסקים בולטים במיוחד מצליחים לפרוץ דרך “חוסם הפרסומות” הטבעי שכל אדם פיתח לעצמו ובאמת להעביר את המסר הנדרש. האתגר הלא פשוט הזה בולט ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. מעטים הם יחידות הסגולה המצליחים לבדל את עצמם מהשאר באמצעות כלי ייחודי ששייך רק להם – ספר אוטוריטה.

ספר אוטוריטה מקצועי למינוף העסק

ואם לרגע הרהרתם עם עצמכם ‘אנשים בכלל עדיין קוראים ספרים?’, אז התשובה היא – בהחלט כן, במיוחד אם מדובר בספר שנותן ערך מוסף לקוראים, עוזר להם להבין תחום שהם לא עסקו בו קודם, ומסביר להם בצורה פשוטה למה שווה להם ליצור קשר דווקא עם אנשי המקצוע שמוכנים לשתף מהידע שלהם – אתם. 

בסיסו של כל עסק נשען על תהליך המכירה שלו, ובשביל שהמכירה תתבצע בצורה הטובה ביותר חייבים להתקיים כמה תנאים:

– ללקוח יש צורך במוצר או בשירות שלכם
– הלקוח סומך עליכם ועל החברה שלכם
– הלקוח בעל יכולת כלכלית לרכוש את המוצר או השירות
– ערך השירות או המוצר שאתם מציעים עולה על מחירו בתפיסתו של הלקוח

כאשר כל התנאים האלה מתקיימים, הלקוח יקנה את המוצר או השירות שלכם, גם אם על הנייר המתחרה יותר זול.

להלן כמה דוגמאות:

– לקוח שרכש ספר על תזונה וכושר ב-50 ש”ח, ובתהליך הקריאה מרגיש שקיבל ערך רב מהספר. הוא מבין את חשיבות האימונים האישיים בשילוב תזונה נכונה וכתוצאה מכך הוא מעוניין ליצור קשר עם מחבר הספר שהוא תזונאי ומאמן מקצועי ולרכוש את שירותיו, בשלב זה מחיר השירות לא מהווה חסם, היות והלקוח סומך עליך כאיש מקצוע מן השורה הראשונה. 

-סוכן נדל”ן כותב ספר על סודות השוק עם טיפים חשובים ונושאים שיש לשים לב אליהם ברכישת דירה, קורא הספר מתכנן לרכוש או למכור דירה, לכן מלכתחילה בחר בספר, הקורא מרגיש שהוא למד דברים חשובים מהספר ולכן יוצר קשר עם האוטוריטה להתייעצות נוספת ושכירת שירותיו.

-רופא כותב ספר מקצועי שמרחיב על מחלה מסוימת, אדם החולה באותה מחלה מחפש ללמוד עוד על הנושא ומוצא את הספר, הוא קורא אותו ולומד דברים חדשים, כתוצאה מזה הקורא יוצר קשר עם האוטוריטה בשביל ללמוד עוד על המחלה והשירות שהוא מציע. 

כתיבת ספר אוטוריטה מקצועי

כפי שראינו, כתיבת ספר מקצועי יכולה לעזור גם לכם להגדיל את כמות הלקוחות ולהגיע לקהלים חדשים. ספר מקצועי ימצב אתכם כאוטוריטה בתחומכם, יגדיל את האמינות שלכם, יבדל אתכם מהמתחרים ויעזור למנף את העסק שלכם לשלב הבא.

אז איך תדעו שזה הזמן שלכם להוציא ספר מקצועי?

  1. אם העסק שלכם מספק שירות מקצועי שתלוי בידע שלכם – אתם רופאים, עורכי דין, מאמני כושר, יועצי הורות, בעלי מקצועות חופשיים ועוד.
  2. אם העסק שלכם מספק מוצר יוקרתי ויכול להרוויח ממכירת מוצר ביניים שיעלה גם את רמת האמון כלפי המותג.
  3. אם אתם מפרסמים את העסק שלכם כבר תקופה אבל מחירי הלידים (הלקוחות המתעניינים) רק ממשיכים לעלות.
  4. אם אתם רוצים להשאיר חותם בעולם הזה ולמצב את עצמכם כאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה גם עוד עשרות שנים.

איך ספר אוטוריטה עובד?

תהליך המכירה ללקוח מתבסס על מספר פרמטרים, ביניהם מוניטין החברה. האם המוצר והשירות משדרים אמינות ומספקים תמורה ראויה לצרכי הלקוח? גם איש המכירות, האתר ופלטפורמות המכירה שאנחנו נעזרים בהן צריכות לשדר אמינות בשביל להגדיל את סיכויי המכירה שלנו.
הלקוחות שלנו בודקים מספר דברים לפני שהם בוחרים על מה לשלם, ובניהם גם טווח המחיר שהם מוכנים להשקיע. לקוח שיודע שהוא יקבל מכם מוצר או שירות עם ערך ייחודי יהיה מוכן להתגמש על המחיר לטובתכם. 

לכן תוכלו רק להרוויח מהוצאת ספר אוטוריטה. תרגום הידע המקצועי שלכם לכתב ועבודה עם הוצאה לאור מהירה תוכל לעזור לכם להגביר את רמת האמינות שלכם בשוק כאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, למצב אתכם כאוטוריטה בתחומכם ולשפר את אחוזי המכירה.

הוצאת ספר זה אומנם תהליך שלוקח זמן, אבל הוא יאפשר לכם להיחשף לקהלים חדשים שלא הכירו אתכם, ולאנשים חדשים שלא ידעו עד כמה הם יוכלו להרוויח מהמוצר או השירות שלכם. כתיבת ספר תעזור לכם לבנות קהילה סביב המותג שלכם, ואפילו תוכל לפתוח בפניכם אופציות של השתתפות בכנסים והעברת הרצאות.

בנוסף, אם אתם מוכרים מוצר יוקרתי תוכלו להרוויח המון מהוצאת ספר שימכר במחיר סמלי, ככה תוכלו להגיע לקהלים חדשים שאולי מפחדים כרגע להתחייב לשירות שלכם, ותוכלו להקים רשימת תפוצה של קוני הספר ולספר להם עוד על המוצר או השירות העיקרי שאתם משווקים, ככה תוכלו להוביל אותם בדרכם לרכישה מלאה.

הוצאת ספר מקצועי תעזור לכם לחסוך שעות מול לידים לא רלוונטים, כי היא תאפשר ללקוחות שאתם כן מעוניינים בהם להבין בצורה ברורה יותר מה המוצר והשירות שאתם מציעים. ספר אוטוריטה שהוא כולו שלכם הוא דרך מעולה להשאיר את החותם שלכם בעולם ולקדם את העסק שלכם למקומות חדשים. 

לסיכום, אם העסק שלכם מתבסס על כמות הידע, המקצועיות והאמינות שלכם, כתיבת ספר איכותי תוכל רק לעזור לכם למנף את העסק לשלב הבא ולמצב אתכם כאוטוריטה מובילה בתחומכם. בנוסף תוכלו להיחשף לקהלים חדשים, להרצות בכנסים ולהרוויח זמן יקר באמצעות לקוחות בשלים יותר.

התשוקה לתחום כבר קיימת בך, למה לא להעביר אותה הלאה?

צרו איתנו קשר עוד היום ותיהנו מהטבה ייחודית – פגישה עם יועץ ספרותי בשווי 500 שקלים ללא תשלום או התחייבות! 

רוצים ללמוד עוד על תהליך כתיבת הספר? בקרו במאמר הבא עם כל הטיפים והשלבים.

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את המאמר

מי שקרא את זה התעניין גם ב

איך ליצור פודקאסט?

איך ליצור פודקאסט?

כל המידע הדרוש ליצירת פודקאסט איכותי אחד הכלים העדכניים ביותר כיום בעולם התקשורת והמדיה, ובוודאי אחד השמות הפופולאריים ביותר כיום בתחום, הוא הפודקאסט, הֶסְכֵּת בעברית.

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

להוציא ספר לאור

עם ספרי ניב - זה פשוט מתמיד!

מזמינים אותך להשאיר פרטים ואנו נחזור אליך עם כל המידע :)

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?

מזל טוב!

עשית את הצעד הראשון
לקראת היציאה שלך לאור!

ולבינתיים - ספרי ניב ברשתות החברתיות