הכירו את שלומית וולפין

המרואיינת שלנו הפעם היא שלומית וולפין, מחברת הספר “נראה אותך גבר“.

 

שלומית וולפין. גרושה עם 2 בנות בוגרות. באפריל 2024 יימלאו לי 50 שנים. אני חיה כיום חיי נדודים בארץ. המומחיות שלי היא שיפור התפקוד המיני לגברים באמצעות התת מודע. מנהלת מערך של קורסים ותהליכים דיגיטליים, מחברת הספר “נראה אותך גבר” שהוא מדריך מיני למתבגר ולהורי מתבגרים, בעלת הפודקאסט “זקפת בוקר”. אוהבת לנסוע למרחקים, לצפות בנופים, לצייר, לצלם.

 

ספרי לנו בכמה מילים על הספר?

בני נוער נכנסים לגיל ההתבגרות לרוב בלא ידע או חינוך למיניות בריאה. הם מושפעים מהמדיה, כשהפורנו בעיקרה. הפער בין מה שרואים במדיה לבין מה שקורה בשטח הוא עצום, ולא כל מתבגר יודע כיצד להתמודד עם הפער הזה. נוסף על כך הנערים גדלים בסביבה של אמונות, קיבעונות, חסכים, טראומות וקשיים המערימים על המפגשים המיניים, על הזוגיות ועל האינטימיות. הספר הזה עושה סדר!!! הוא מתייחס לצד התודעתי שבמיניות, שבאמונות שהגיעו מבית וסביבה, של היצמדות לפורנו שאינו מהווה קרקע בריאה לחינוך מיני, של קצרים בתקשורת ובהבנה בסיסית של צרכים, של הבנה לגבי נטיות מיניות, סגירת הפער בין מה שמתחולל בראש לבין מה שקורה באמת בשטח ועוד. מחולק לתתי פרקים קצרים לפי נושאים מרובים הקשורי במיניות, קל לקריאה וכתוב בשפה אלגנטית וברורה.

 

למי הספר מיועד?

ספר שמבחינתי חובה בכל בית! נכתב בעבור נערים בתחילת דרכם המינית וכן עבור בחורים צעירים ולא רק! מצוין גם להורי מתבגרים שרוצים ללמוד איך להבין את מה שעובר על הנערים, ללמוד איך לתקשר או הורים שאינם יודעים כיצד להנגיש מיניות בריאה, והמדריך יהא להם לעזר.

 

מה בחרת לכתוב ספר דווקא על הנושא הזה?

“נראה אותך גבר” נכתב לאחר שנים של טיפולים ומחקר בגברים, אשר פנו אליי עקב אתגרים בתפקוד המיני. נמצא שרוב האירועים שקרו בנערות השאירו חותם עתידי לגבי המיניות, הזוגיות והאינטימיות, וכדי ליצור דורות בריאים יותר מבחינה מינית, היה לי חשוב לכתוב את המדריך הזה.

 

מהו המסר שאת רוצה להעביר בספר?

המסר שאני מבקשת להעביר הוא שניתן ליצור דור בריא מבחינה מינית, אם רק ניתן לו הכלים לכך. הספר הזה מבהיר חד משמעית כמה התת מודע משפיע על בני הנוער, כשבעצם כולנו כלולים בחבילה הזו. על יד הכלים שאני מנגישה בספר, יכול כל נער להתמודד עם מה שיקרה בדרכו המינית, לכדי מניעה של תקלות עתידיות בתפקוד המיני, בזוגיות וביחסים אינטימיים.

 

מה מיוחד בספר הזה? איזו זווית שונה את מציעה?

אני מביאה את נקודת המבט של השפעת התת מודע על התפקוד המיני. לרגע נבין שרוב מה שקורה סביבנו קשור באמונות והרגלים מהבית והסביבה, וכי הם לרוב מנהלים אותנו. ובאותה נשימה נסכים ללמוד כיצד לשפר את המקום הזה, ולא להטמיע לעתיד עוד אירועים אשר יקבעו איך ייראו חיינו המיניים ומערכות היחסים שלנו. עוד מיוחד שלצד כל ההסברים והדוגמאות הכה מפורטות, אני נותנת כלים להתמודדות.

 

איזה תגובות קיבלת על הספר? איך הרגשת כשקיבלת את התגובה הראשונה?

ואוו. התגובות מופלאות ומחזקות מאוד. הורים למתבגרים כבר הספיקו לכתוב לי שהנערים קוראים ומאושרים, שסוף סוף יש ספר כל כך מפורט וקליל, ושחלקם אף החלו ליישם את הכתוב. חלק הגיבו תוך כדי תפיסת ראשם “למה לא ידעתי את זה 30 שנים אחורה”. חלק לא מאמינים עד כמה הדוגמאות שאני מביאה בספר חופפות לעולם שלהם, ולכן נוצרת הזדהות רבה. יש הסכמה והבנה שטראומות מיניות עוד מנערות מנהלות את העתיד המיני. ובעיקר בפה מלא – שזה ספר חובה!

 

בחרי טיפ/ עצה/ כלי מתוך הספר שהיית רוצה לחלוק עם הקוראים

מה שקורה לנו ובתוכנו קשור בנו ובעולם האמונות והערכים שספגנו. יש לנו היכולת ליצור שינוי בהסכמה, ולשנות אמונות והרגלים, ובכך ליצור עבורנו עולם בריא ויפה יותר. זה אפשרי!

 

בחרי ציטוט אחד מתוך הספר שבעינייך ממחיש את הערך שיש בספר ויכול למשוך תשומת לב

“כולם חווים חוויות כאלה ואחרות. מה שנטמע הוא היחס שאתה נותן לכל אירוע. אם מישהי תעיר לך וזה לא יפריע לך, אז פשוט זה לא ישפיע עליך. אם החבר’ה יצחקו עליך, ואתה בעל עמוד שדרה מספיק חזק, זה פשוט יעבור מעליך ולא יגע בך. אבל אם אתה נבהל, חסר ביטחון, אם אתה לא יודע כיצד להתמודד עם הסיטואציה, אתה יכול למצוא את עצמך צובר אמונות והרגלים שישפיעו על עתידך המיני”.

 

אפשר לעקוב אחרי שלומית גם בקישורים הבאים

פודקאסט “זקפת בוקר” https://open.spotify.com/show/1JJEHfLxcTQNc3gcZ3V1cO

פרופיל פייסבוק https://www.facebook.com/wolfinshlomit/

אתר הבית https://shlomitwolfin.co.il/

ערוץ היוטיוב https://www.youtube.com/shlomit1804

פירוט השירותים https://linktr.ee/ShlomitWolfin

 

לרכישת הספר “נראה אותך גבר ” לחצו כאן

תגובות

לא נמצאו חוות דעת

הוספת תגובה

צרו קשר

שתפו את הראיון

מי שקרא את זה התעניין גם ב

אריאל שרפר

הכירו את: אריאל שרפר

אריאל שרפר (41), הוא עורך ומגיש חדשות ברדיו קול חי, נשוי ליעל ואבא לשמואל, רועי ואלה, מרצה, קואצ’ר ועכשיו גם מחבר הספר “ההפך מאושר”, שמתמצת

קרא עוד »

הכירו את: נוגה שמחי

נגה שמחי (51), נשואה לאייל ואמא של אופיר, אורי ונועם, היא אשת חינוך, אשר ב-24 השנים האחרונות עובדת בבית החינוך מבוא גליל, תחילה כמחנכת והיום

קרא עוד »

הכירו את: לירז רז

הסופרת שלנו הפעם היא לירז רז, מחברת הספר “רחל בעקבות אוצר המילים האבוד” שיצא לאחרונה בהוצאת ספרי ניב. רז, תושבת תל אביב, גדלה באשדוד והגיעה

קרא עוד »

הכירו את: סימה איזנבאך

סימה איזנבאך (71), שמתגוררת בשכונת מאה שערים בירושלים, היא “נשואה+ המון”, לדבריה, סבתא למאה נכדים! ופנסיונרית של אגף הרווחה בעיריית ירושלים. אם חשבתם שמי שאחראית

קרא עוד »

הכירו את: ברק אילון

ד”ר ברק אילון (59), תושב רעננה, עוסק מזה שנים רבות בליווי ואימון אישי בתחומי הניהול והמנהיגות, ומזה עשר שנים פסיכותרפיסט הממוקד במנהלים ובעולם העבודה והקריירה.

קרא עוד »

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?