ד”ר קרינה פוברצ’יק

ד”ר קרינה פוברצ’יקֿ, ילידת קורדובה, ארגנטינה. יש לה ניסיון הנפרש על פני מעל 21 שנה כרופאת שיניים מסורה ונלהבת במרפאה בבת ים. היא מטפלת ביישור שיניים וטיפול בלסתות בכל הגילאים, וגם מתעסקת באסתטיקה על ידי הזרקות פנים ושיפור המראה החיצוני למען חיזוק ביטחון עצמי. היא משלבת את טיפולי השיניים ואסתטיקת הפנים עם התפתחות אישית.

לאורך הקריירה המקצועית שלה, היא קיבלה השראה ללמוד לנהל כאב של אחרים. זה, לצד האתגרים האישיים העצומים שליוו אותה לאורך חייה, לרבות חוסר האפשרות להיות אם ביולוגית, הוביל אותה לחיפוש מעמיק להבין את הלמידה הנובעת מקשיים.
בחיפוש אחר הסבר לאתגרים הללו, היא נכנסת לעולם ההתפתחות האישית, עורכת מחקר מעמיק על גילוי ושיפור עצמי, קוראת למעלה מחמישה ספרים בחודש ולוקחת חלק באירועים עם מדריכי ההתפתחות האישית היוקרתיים ביותר כמו ליין גרסיה קלבו, מייבל כץ, טוני רובינס, לואיז היי, ויין דייר ועוד…
המחברת מתייחסת לכתיבה כמפעל חייה ונותנת את כל נשמתה לקורא, תוך שהיא שוטחת בפניו את הידע והכלים שאפשרו לה להשיג את מיטב תוצאותיה. היא מחברת טרילוגיית “יסודות החיים” – המקום שבו הכול מתחיל, חיבור נקודות הגורל וזהה את הייעוד שלך (בשביל מה באמת באת לעולם?) – טרילוגיה שמותירה חותם.

קרינה פיתחה טכניקה להתפתחות אישית בשם “מטבוליזם של כאב רגשי” ובנתה קורס אונליין בנושא תלותיות רגשית וקשרים עם נרקיסיסטים.

מטפלת רגשית, קואצ’רית, מתמחה בקשרים עם נרקיסיסטים עם רקע של NLP, קואצ’ינג בין אישי ו-HOOPONOPONO.

אמא לילד מאומץ וכרגע מוציאה לאור את ספרה הרביעי בספרדית על אהבה בין נשים.

התראיינה מספר פעמים בטלויזיה הספרדית על ספריה. טרילוגיית הספרים יצאה כבר במהדורה רביעית בספרד.

שיתוף

טוען

הצטרפת לרשימת התפוצה בהצלחה!

ספרי ניב ברשתות החברתיות

איפוס סיסמה

הזינו סיסמה חדשה

איפוס סיסמה

הזינו כתובת דוא"ל וישלח אליכם אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה.

כבר יש לך חשבון?

פעם ראשונה אצלנו?

צור חשבון

הוצאת ספר לאור?
התחל למכור את ספרך בחנות הספרים המקוונת המתקדמת בישראל!

צור חשבון סופר

כבר יש לך חשבון סופר?